top of page

Promocija zbirke pesama “Sunčevi zraci”

U prostorijama Doma kulture u Ivanjici, 27. aprila 2012. godine, održana je promocija zbirke pesama „Sunčevi zraci“ Tamare Višnjić. Promociji su prisustvovali njeni drugari iz Kluba za decu i mlade (članovi Dnevnog boravka „Otvorena vrata“ i učenici osnovne škole “Kirilo Savić”), gosti iz Kluba za decu i mlade iz Kragujevca, predstavnica škole “Veljko Ramadanović” iz Zemuna, predstavnica Centra za kvalitetno obrazovanje iz Beograda, kao i predstavnici Doma kulture, osnovne škole “Kirilo Savić” i Dnevnog boravka „Otvorena vrata“.

Promocija je započela nadahnutom scenskom izvedbom Aleksandra Dimitrijevića, a zatim se Tamara predstavila sa par izabranih pesama. Poseban pečat promociji dala je dirljiva priča Tamarine nastavnice Jelene Korolije, koja se osvrnula na trnovit put Tamarinog odrastanja.

O prvim Tamarinim koracima u svetu poezije i onom što je inspiriše, najbolje govore reči Maje Milosavljević, domaćice promocije: „Kao mala, maštala sam da budem pesnikinja“- rekla mi je Tamara u neformalnom razgovoru. Pomislila sam da negde u svom stočiću krije i čuva svoje stihove. Ubrzo me je razuverila rekavši mi da je svoje prve stihove napisala u inkluzivnom Klubu za decu i mlade. Upravo tada, u svojoj 21. godini Tamara počinje da stvara svoj rimovani svet. Pišući o ljudima koji je okružuju, njene pesme su slika njene stvarnosti i svakodnevice, nenašminkane i realistične. “


Arhiva
bottom of page